FaraFiles ------  فرافایلز

FaraFiles ------ فرافایلز

اگر برای رشد خود اهمیت قائل هستید لطفا نگاهی بیندازید به فایلهای قرار گرفته در فرافایلز که البته تعدادی برگرفته از نمونه های خارجی هستند.

کتاب بازگشت ( THE RETURN )


کتاب بازگشت ( THE RETURN )

 

خلاصه کتاب:

 

یک پزشک نیروی دریایی مجروح با دو زن بسیار مهم ملاقات می کند که اسرار آنها مسیر زندگی او را در این پرفروش ترین شماره نیویورک تایمز تغییر می دهد. تروور بنسون، هرگز قصد بازگشت به نیو برن، کارولینای شمالی را نداشت. اما انفجار خمپاره ای در خارج از بیمارستان که در آن کار می کرد او را از افغانستان با جراحت های فراوان به خانه بازگرداند. تروور در اولین ملاقاتش با ناتالی مسترسون، معاون کلانتری، وارد یک رابطه احساسی با او می شود اما ناتالی قصد نزدیک شدن به او را ندارد و بطور مرموزی از او دور می شود و همین موضوع باعث می شود تروور از خود بپرسد که ناتالی چه چیزی را پنهان می کند.حضور یک دختر نوجوان دیگر به نام کالی که در پارک زندگی می کند، اقامت او را پیچیده تر می کند. تروور بدنبال یافتن اسرار مرگ پدربزرگ خود است و امیدوار است که کالی بتواند شرایط اسرارآمیز مرگ پدربزرگش را روشن کند. در تلاش برای کشف اسرار ناتالی و کالی ، ترور معنای واقعی عشق و بخشش را می آموزد ... و این که در زندگی ، برای حرکت رو به جلو ، اغلب باید به جایی بازگردیم که همه چیز از آنجا آغاز شده است. درباره نویسنده:نیکلاس اسپارکس با فروش بیش از 100 میلیون نسخه از کتاب های خود ، یکی از محبوب ترین داستان نویسان جهان است. رمان های وی شامل شانزده کتاب پرفروش نیویورک تایمز است و همه کتاب های وی از جمله سه هفته با برادر من ، خاطرات نوشتن او با برادرش میکا ، پرفروش ترین کتابهای نیویورک تایمز و بین المللی بوده و به بیش از پنجاه زبان ترجمه شده است.

 

نام کتاب به انگلیسی : The Return

نام کتاب به فارسی: بازگشت

موضوع کتاب: داستانی رمانتیک

زبان: انگلیسی

فرمت : pdf

تعداد صفحات: 282 صفحه

نویسنده: Nicholas Sparks 

قیمت در آمازون: 11.99 دلار

رتبه از نظر مشتری: بیش از 31 هزار بازخورد مشتری و اخذ رتبه 4.6 امتیاز از 5 امتیاز ( 76% از خوانندگان امتیاز 5 را داده اند.)

رتبه در آمازون: هشتمین کتاب رمانتیک آمازون ( تا زمان بارگذاری این فایل )

آدرس کتاب در سایت آمازون:

https://www.amazon.com/The-Return/dp/B085FYFZCC/ref=sr_1_1?dchild=1&keywords=The+Return+-+By+Nicholas+Sparks&qid=1635009990&s=books&sr=1-1

 

یازده رمان نیکلاس اسپارک عبارتند از :

  1. The Choice
  2. The Longest Ride
  3. The Best of Me
  4. Safe Haven
  5. The Lucky One
  6. The Last Song
  7. Dear John
  8. Nights in Rodanthe
  9. The Notebook
  10. A Walk to Remember
  11. Message in a Bottle

 


مبلغ واقعی 50,000 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 25,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 174

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

کتابهای زبان اصلی سایت آمازون (Amazon.com)را سفارش دهید و pdf آنرا به یک دهم قیمت اصلی از سایت فرافایلز(farafiles.4kia.ir )دانلود کنید.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما